DIGITAL

ServiceNow - IT Service Management (ITSM)

Capgemini Sogeti har siden 2009 opretholdt en stærk alliance med ServiceNow og har en stor ekspertise, der hjælper kunder med at implementere den førende ServiceNow-platform som en integreret del af ITSM-transformationen.

Hvorfor Service Integration?

Service Integration kan forbinde dig med cloud modellen, fremskynde innovation, levere nye niveauer af kvalitet, øge omkostningseffektiviteten og innovation i IT-service leveringen - eller det kan være en forhindring. Forskellen kan ligge i tilgangen og de partnere, du vælger.

Se nærmere på den rolle, som du vil have din serviceintegrator til at spille for at nå dine forretningsmål. så kig nærmere på Capgemini's unikke muligheder som serviceintegrator. Du vil opdage, at Capgemini's omfattende tilgang er den rigtige tilgang til at maksimere forretningsværdien af Service Integration.

Hvorfor Capgemini Sogeti?

Der er så mange Service Integration-tilbud på markedet i dag, alligevel er der få virksomheder der opnår de fordele, de forventer af Service Integration. Tre kerneelementer sætter virkelig Capgemini Sogeti fra hinanden i sin evne til at levere reel forretningsværdi med det samme:

  • Vores medarbejdere er eksperter, som samarbejder intensivt med jeres hold for at sikre succes
  • Vi tilbyder et rigtigt blueprint og en rigtig værktøjsplatform, der er dokumenteret på virkelige kundesider
  • Vi fokuserer på forretningsmæssige resultater, ikke kun teknologiintegration

Kort sagt, vi kender dette materiale bedre end nogen anden i branchen, og vores succes med kunderne giver tiltro til egne evner. Faktisk er vi så sikre i vores kapaciteter, at vi er parat til at være en selvstændig service integrator, hvis du ønsker uafhængighed og en garanti for dette. Meget få andre i branchen vil gøre dette.

Capgemini Sogeti har været den største partner i lanceringen af verdens største globale implementering af ServiceNow.

Vores ServiceNow tilbud omfatter -

  • Rådgivning: Definer ITSM-processer og design et roadmap til ServiceNow-implementering, herunder værktøjsrekommendation baseret på organisatoriske krav. Vurderingen omfatter også platform- og procesoptimering for eksisterende ServiceNow-klienter.
  • Service Integration: Transformér nuværende IT-tjenester ved brug af best practices i branchen til bedre tilpasning af forretningsmål og forbedret brugeroplevelse. Dette indbefatter procesdefinition, implementering af værktøj, organisatorisk change management, valideret test og administration af brugeroplevelse.
  • Vedligeholdelse af programmet: Udførelse af rutinemæssig vedligeholdelse og forbedringer på den eksisterende serviceudbyderplatform med innovative prismodeller som katalogbaseret prissætning.
  • ITIL-in-a-Box: Implementer Capgemini standardprocesser til hurtig og nem implementering, hvilket reducerer implementeringstidslinjer.
  • Platform-as-a-Service (PaaS): Udvikl forretningsapplikationer ved hjælp af de indbyggede funktioner i ServiceNow-platformen.
  • Managed Service: Administrer infrastrukturtjenester via Capgemini's multi-tenant ServiceNow-instans.
  • Opgradering: Lancer nye ServiceNow-udgivelser på klientens ServiceNow-instans med optimale tidslinjer og roadmap for produktudvidelser.
  • IT Operations Management: Udvider klientens CMDB implementering for at tilpasse den til forretningstjenester.
  • Business Management: Muliggør klienter til effektivt at udnytte moduler som PPM, IT GRC og analytics.
  • Automatisering: Automatiserer ofte udført, tidskrævende og fejlbehæftet infrastruktur og applikationsvedligeholdelsesaktiviteter.

Vi ser frem til at fortsætte samtalen om din digitale overgangsstrategi, og hvordan Capgemini Sogetis Cloud Infrastructure Services kan hjælpe din virksomhed med at styre rejsen mod transformationen.

todo todo
Kontakt
  • Morten Ohm Laursen
    Morten Ohm Laursen
    Business Development Manager
    +45 52189286