OM OS
DNA

COLLABORATIVE BUSINESS EXPERIENCE™

COLLABORATIVE BUSINESS EXPERIENCE™ er vores løfte til dig og din organisation. Det er vores filosofi for hvordan vi samarbejder og sikrer konkrete forretningsmæssige resultater og værdier gennem en menneske-centreret tilgang til teknologi.

Teknologi udvikler sig hastigt, grænser forsvinder og konkurrencen intensiveres. Flere og flere, virksomheder skal være klar til at reagere på komplekse og uforudsigelige udfordringer og dynamiske markeder. Med Capgemini Sogetis team af eksperter ved din side, vil jeres virksomhed være mere agil og konkurrencedygtig.

Den bedste måde for os at arbejde for jer, er at arbejde sammen med jer. Collaborative Business Experience ™ hjælper jer med at definere reglerne i spillet, snarere end at blive begrænset af dem.

Identificere unikke løsninger sammen

Samarbejde er centralt for vores filosofi og er fundamentet for vores service leverance. Vores kunder nyder godt af vores skræddersyede tilgange, lige fra udvikling af strategi til implementering af løsninger. Vi arbejder ved siden af og sammen med jer - hele vejen igennem. Vi analyserer jeres udfordringer og vejleder jer gennem jeres transformation.

Vores metoder og de rammer vi arbejder inden for, giver jer friheden til at imødekomme og overvinde modstand mod forandring. Vi kanaliserer vores teknologi-partneres ekspertise mod jer, for at sikre at I og jeres team har de rigtige værktøjer i hænderne.

Samarbejde i aktion

Capgemini Sogeti er den foretrukne partner hos førende virksomheder på tværs af alle sektorer. Vores kunders succes historier er et bevis for, hvordan Collaborative Business Experience ™ har hjulpet dem med at opdage friheden til at øge ydeevnen gennem innovation og et åbent tillidsfuldt samarbejde.

Vi har gennem flere årtier tilegnet os en erfaring omkring hvordan vores kunder får mest ud af et samarbejde med os. Capgemini Sogetis samarbejdsmetode er styret af 4 dimensioner; målrettet værdi, mindske risiko, optimering af kapacitet og justering af organisationen. De danner et billede af en organisations styrker, svagheder, behov og prioriteringer. De hjælper os med at samarbejde med vores kunder for at opnå bedre, hurtigere og mere bæredygtige resultater.

Målrettet værdi

For at forbedre ydeevnen, er du nødt til at vide præcis, hvad du ønsker at opnå og derefter definere milepæle langs ruten du ønsker dit projekt skal tage.

Mindske risiko

Fejlslagne projekter er et stort problem. Denne dimension afspejler Capgemini Sogetis opmærksomhed på at forstå de risici der ligger i projektet. Dette gør det muligt for os at styre disse risici, hvilket reducerer chancen for, at udfordringerne bremser værdirealiseringen.

Optimering af kapacitet

Denne dimension refererer til den to-vejs overførsel af viden som opstår i løbet af projektet, samt vores bestræbelser på at sikre, at den tilegnede viden overføres til kunden efter endt projekt. Dertil, at projektet har den nødvendig support og de rette kompetencer til at sikre opnåelse af værdi ved endt engagement.

Justering af organisationen

Flere projekter fejler i at give virksomheden varig værdi, fordi eksekvering svigtede eller blev forhindret af organisationen. Denne fejl kan skyldes en række årsager. At vide hvad der kan hæmme gennemførelsen kan forme karakteren af ​​et samarbejdsprojekt og fremskynde realiseringen af ​​projektets værdi.

todo todo
Kontakt
  • Mohamed Attazgharti
    Mohamed Attazgharti
    Marketing- & kommunikationschef
    +45 52189431