SALESFORCE

Capgemini-gruppen positioneret ’Leader’ blandt Salesforce Implementation Partners af Forrester

Capgemini, en af verdens ledende leverandører af konsulentydelser-, teknologi- og out-sourcingservices oplyser i dag at være blevet udråbt som ’Leader’ i en uafhængig rapport om ”Salesforce Implementation Partners” af Forrester Research, Inc.

København, 2. juli 2015. Capgemini-gruppen er med i spidsen af feltet af de 13 leverandører, som er nævnt i “The Forrester Wave™: Salesforce Implementation Partners, Q2 2015”. Målt op mod et sæt af 36 kriterier, kommer Capgemini-gruppen ud som en af de ledende Salesforce implementeringspartnere. Capgemini-gruppen har som Salesforce partner et “stærkt erfaringsgrundlag indenfor finans, consumer packaged goods og detailhandel”. Rapporten siger at ”Capgemini leverer digital transformations-ydelser og har leveret adskillige transformations projekter baseret på Salesforce”

Maria Søndergaard, direktør for Digital og Head of Salesforce hos Capgemini-gruppen i Danmark siger: “Vi er meget stolte at at blive nævnt som leder hos Forrester. Som Global Strategic Alliance Partner for Salesforce, mener vi at denne anerkendelse er betydningsfuld og samtidig demonstrerer vore fælles initiativer og succesfulde leverancer på at fremme og drive den digitale transformation, berigelsen af kundeoplevelsen og en effektiv cloud strategi for vore kunder verden rundt”.

Capgemini-gruppen er en ledende Global Strategic Cloud Alliance for Salesforce, og leverer en bred vifte af integrerede services der forener teknologi- og industriekspertise inden for Digital Transformation, domæne- and platformsteknologi.

Capgemini-gruppens partnerskab med Salesforce har hjulpet mange kunder til at kunne reagere hurtigere på ændringer i markedet, gennem markedsførende digital transformations- og cloud migreringsløsninger, der forbedrer kundernes interaktion med såvel leverandører som egne kunder.

Kilde: The Forrester Wave™: Salesforce Implementation Partners, Q2 2015, June 26, 2015

Om Capgemini Sogeti Danmark A/S

Capgemini Sogeti Danmark med 290 ansatte leverer IT-konsulentydelser indenfor udvikling og integration, softwaretest og applikationsvedligeholdelse både onshore og offshore, med fokus på kundevendte digitale løsninger. Capgemini Sogeti Danmark er et helejet datterselskab af Cap Gemini SE, som er noteret på børsen i Paris. Læs mere på www.capgeminisogeti.dk

Om Capgemini-gruppen

Capgemini er med mere end 144.000 ansatte en af verdens førende udbydere af konsulent-, teknologi- og outsourcingydelser. Gruppen omsatte i 2014 for 10,6 milliarder euro. Sammen med sine kunder skaber og leverer Capgemini forretnings- og teknologiløsninger, som passer til kundernes behov og leder til de ønskede resultater. Som en ægte multikultural organisation har Capgemini udviklet sin egen måde at arbejde på, der hedder Collaborative Business ExperienceTM, og som trækker på den verdensomspændende Rightshore® leverancemodel. Læs mere på www.capgemini.com.

Maria Søndergaard
    Direktør - Digital Solutions