Ny direktør for Test og kvalitetssikring

Vallensbæk, August 7, 2017 - Capgemini Sogeti Danmark A/S opruster på test- og kvalitetsområdet med ansættelsen af Michael Clausen som Direktør for test og kvalitetssikring.

I dag tiltræder Michael Clausen stillingen som afdelingsleder for 100 test- & kvalitetssikringskonsulenter, og han bliver samtidig en del af Capgemini Sogetis ledelse. Michael Clausen, 42 år, har arbejdet i konsulentbranchen i et dusin år, senest hos Cognizant, hvor han de seneste 3 år har opbygget Quality Engineering & Assurance Life Science-området i Danmark. Med denne tilgang styrker Capgemini Sogeti yderligere sine kompetencer inden for blandt andet Automation Performance Test, Cognitive QA, Test Management og Test Analytics.

"Det er en af de muligheder, man kun får én eller to gange i sit liv. Hele testområdet udvikler sig, og Capgemini Sogeti er selv godt i gang med en digital omstilling. Så mulighederne for at tænke nye idéer og implementere nye løsninger kunne ikke være bedre. Jeg glæder mig til at arbejde sammen med det team, jeg er sat i spidsen for. Blandt andet vil jeg se på, hvordan vi kan styrke vores forretning inden for test & kvalitetssikring ved yderligere at udnytte Capgemini Sogeti's globale foot-print. Jeg har hidtil kendt Capgemini Sogeti som en stærk konkurrent med højt kvalificerede mennesker på alle poster. Så det er en udfordring og en inspiration at blive en del af fremtiden for Quality Assurance & Testing”, udtaler Michael Clausen.

Fra Capgemini Sogeti udtaler adm. direktør Maarten Galesloot:

”Vi er selvsagt glade for, at en kapacitet som Michael Clausen kan se – og ønsker at tilslutte sig – den rejse, Capgemini Sogeti er på. Vi forventer, at testområdet vil udvikle sig markant og positivt i årene fremover. Med sin blanding af tekniske og kommercielle kompetencer er vi overbeviste om, at Michael vil være med til at styrke vores position”

Om Michael Clausen

Michael Clausen, har arbejdet blandt andet inden for udvikling, 2-line support, teknisk projektstyring, design af it-arkitektur projekt- og programstyring, teamledelse, rådgivning og meget andet. Herunder har han haft en leveranceorganisation i Indien. Michael Clausen bor i Hillerød med sin kone og to børn.

Michael Clausen
    Direktør test og kvalitetssikring