PUBLIKATION
SOFTWARETEST

World Quality Report 2014-2015

Den 6. udgave af World Quality Report, udgivet af Sogeti, Capgemini og HP, er baseret på en global forskningsundersøgelse foretaget via telefoninterviews med 1.543 IT-ledere

Forbrugere og medarbejdere forventer øjeblikkelig adgang til information og en problemfri oplevelse på tværs af alle kanaler og platforme. Deres tolerance over for fejl eller dårlig præstation i IT-applikationer er lavere end nogensinde på et marked, hvor der er mange muligheder for at skifte leverandør. Ændringer i brugernes behov tvinger organisationer til at fokusere på at levere pålidelige og højkvalitets kundeoplevelser, for at beskytte virksomhedens omdømme og den kundeloyalitet, som fører til højere indtægter. Disse teknologiske tendenser har en vigtig påvirkning på test og kvalitetssikringsdiscipliner.

Den 6. udgave af World Quality Report, udgivet af Sogeti, Capgemini og HP, er baseret på en global forskningsundersøgelse foretaget via telefoninterviews med 1.543 IT-ledere. Rapporten beskriver hvordan organisationer tilpasser deres test og kvalitetssikringspraksis til de nye teknologiske tendenser. Rapporten giver et indblik i den nuværende praksis i Testing Centers of Excellence, Mobile Testing, Cloud Testing, test miljø og Data Management, agil test og test automatisering. 

Rapporten kan hentes ved at udfylde skemaet til højre. 

 

Om World Quality Report 2014-15:

World Quality Report er den største globale forskningsundersøgelse indenfor virksomheders kvalitet og test af IT-applikationer. Siden 2009 har Sogeti, Capgemini og HP lanceret rapporten en gang om året. Rapporten er baseret på resultaterne fra globale studier, foretaget via telefoninterviews med 1.543 IT-chefer: IT-direktører, ledere, VPer, IT-applikations- og kvalitetssikringsdirektører og andre ledere på tværs af 25 lande. Forskningsresultaterne fortolkes og kommentarer leveres af mere end 40 kyndige testeksperter.

Dette års udgave indeholder:

• Status på kvalitet og tendenser på outsourcing, teknologier, værktøjer og metoder

• Industrispecifik analyse (bilindustrien, forbrugerprodukter, detailhandel og distribution, energi og forsyning, højteknologi, finansielle tjenester, offentlige sektorer og teleindustrien, medier og underholdning)

• Regionsspecifik analyse, der kan downloades separat (Australien og New Zealand, Benelux, Brasilien, Kina, Østeuropa, Frankrig, Tyskland, Nordamerika, Norden og UK)

 

Rapporten kan hentes ved at udfylde skemaet til højre. 

 

 

todo todo
Kontakt
  • Mohamed Attazgharti
    Mohamed Attazgharti
    Marketing- & kommunikationschef
    +45 52189431
Hent World Quality Report 2014-15 i dag!
Download terms
Læs om vores løsninger indenfor test og kvalitetssikring
Se vores andre publikationer
World Quality Report 2014-15 Benchmark Tool