Go Digital or Die!

Uanset hvilke markeder I befinder jer på, B2B, B2C eller begge, er din kunde både forkælet og utålmodig. Der skal kunne købes og stilles spørgsmål via alle medier og det rigtige svar skal komme promte. Hvis app’en ikke virker, websitet er for langsomt eller jeg som kunde ikke bliver genkendt, anerkendt og behandlet individuelt, så finder jeg en anden butik.

Der er mange virksomheder, som er dygtige til at binde data og løsninger sammen og på den måde understøtte det ovenstående. Kundedata flyder på tværs – CRM systemet føder webshop, mobilsite, app og marketing/email moduler – og de samme systemer processerer data, beriger og sender retur.

Der er desværre ikke mange af disse virksomheder, som er danske! – og i den nye digitale verden, er geografien ikke vigtig, da kunderne uden problemer kan nås på tværs af grænser. Derfor er konkurrencen nu intensiveret og de danske virksomheder SKAL med i den digitale transformation.

Indenfor de næste år vil mange danske virksomheder gå konkurs pga. den øgede konkurrence fra udlandet! På dagen vil vi stille skarpt på, hvorfor danske virksomheder skal have fokus på den digitale strategi, og hvordan man får igangsat eller videreudviklet de initiativer, som er afgørende for at overleve i den digitale verden anno 2015 og de kommende år.

I vil få input fra DI handel, danske og udenlandske eksperter vil løfte sløret for den digitale fremtid og give eksempler på trends fra udlandet. I vil få konkrete eksempler fra en dansk virksomhed der har succes med deres digitale strategi og få både inspiration og værktøjer til at få succes i den digitale verden.

Program

  • 13.30 – 13.40 - Introduktion – hvad er digitalisering? 
  • 13.40 – 14.00 - Digitalisering - en udfordring for B2B handel v/ Lars William Wesch 
  • 14.00 – 14.25 - Corporate Journey før Customer Journey v/ Adam Osbirk Moe 
  • 14.25 – 14.50 - International best practice implementing B2B e-commerce insights into global B2B e-commerce trends v/ David Bowen
  • 14.50 – 15.05 - Pause
  • 15.05 – 15.35 - Milestone Systems' Customer Journey v/ Peter Grandt
  • 15.35 – 15.55 - Behind every connection is a customer v/ Karina Buch 
  • 15.55 – 16.10 - Sæt digitalisering på dagsorden v/Maria Søndergaard
  • 16.10 – 16.25 - Q&A – Diskussion
  • 16.25 – 16.30 - Afrunding 
  • 16.30 – 17.00 - Ølsmagning hos Carlsberg 

Praktisk information

  • Dato: torsdag den 15. januar 2015 
  • Lokation: Carlsberg Museum & Business Centre, Valby Langgade 1, 1799 Kbh V
  • Tid: kl. 13.30 - 16.30 
  • Deltagelse: gratis, men begrænsede pladser.  
  • Præsentationssprog: dansk og engelsk

Talere


Maria Søndergaard 
Direktør Digital Solutions, 
Capgemini Sogeti


Adam Osbirk Moe 
WEB og Portal Lead, 
Capgemini Sogeti


David Bowen 
Product Manager, 
EPiServer


Peter Grandt
Senior konsulent, 
Capgemini Sogeti


Lars Kejser 
Country Manager, 
EPiServer Danmark


Lars William Wesch
Branchedirektør i Handel, 
DI Handel


Karina Buch 
Director of Customer Success, 
Salesforce

 

 

 

Hilsen
DI Handel, Salesforce, EPiServer og Capgemini Sogeti

todo todo
Kontakt
  • Mohamed Attazgharti
    Mohamed Attazgharti
    Marketing- & kommunikationschef
    +45 52189431