EVENT
SALESFORCE

4. feb: Mød kunden, dér hvor kunden er

Salesforce og Capgemini Sogeti inviterer dig til morgenarrangement på STAY torsdag d. 4. februar, hvor temaet denne gang er kundeservice. Hvordan ser kundeservice ud anno 2016, og hvordan kan vi bedst servicere vores kunder i en mobil verden?

Vi har allieret os med JYSK, som vil præsentere en moderne virksomheds behov for kundeservice.

JYSK benytter Salesforces Service Cloud til håndtering af kundehenvendelser, og platformens muligheder for at servicere på tværs af enheder, har gjort en markant forskel for JYSK. Særligt henvendelser fra mobil stiger stødt og skal håndteres anderledes, end de mere traditionelle henvendelser til callcentret. 

Praktisk information

  • Lokation: STAY Copenhagen
  • Dato: Torsdag 4. feb 2016
  • Tid: Kl. 08:00 - 11:30
  • Sprog: Dansk/engelsk
  • Deltagelse: Gratis
  • Adresse: Islands Brygge 79, 2300 København S

Der er et begrænset antal pladser til dette arrangement, og deltagere bliver tilmeldt efter først til mølle-princippet. Vi glæder os til at se dig og inspirere med nye muligheder inden for mobil kunderservice.

 

todo todo
KONTAKT
  • Maria Søndergaard
    Maria Søndergaard
    Direktør - Digital Solutions
    +45 52189297