SERVICE
DIGITAL

E-handel og selvbetjening løsninger

Markedsandele vindes af virksomheder, der interagerer med kunder på nye måder, mens andre virksomheder øger deres effektivitet ved at digitalisere deres processer. Capgemini Sogeti kan hjælpe din virksomhed med at gøre begge dele.

Moderne website, selvbetjenings- og E-Business løsninger kan øge omsætningen og optimere de administrative processer. Jeres kunder forventer personaliseret og relevant indhold og vurderer jer ikke længere kun på produktet, men på hele oplevelsen.

Capgemini Sogeti bygger en række kundecentriske løsninger, der giver 360 graders indsigt i kunderne og optimerer manuelle processer.

Projektets start afhænger af jeres situation og kontekst. Et projekt med at skabe jeres nye digitale løsning kan starte med en eller flere af disse ydelser:

 

Kvalitet og sikkerhed

Capgemini Sogeti kan hjælpe jer hele vejen gennem digitaliserings-processen. Fra analysen af kundernes behov og adfærd, til udvikling og implementering af innovative front-end løsninger og portaler til selvservice. Vi løser opgaver for kvalitetsbevidste virksomheder med komplekse opgaver og arbejdsgange som DSB, Santander Consumer Bank, Telia og Skandia.

Med 300 medarbejdere i Danmark og 200.000 globalt er vi fortrolige med alle teknologier, og vi kan tilbyde dig maksimal sikkerhed og pålidelighed. Fordi vi har respekt for, hvor meget digitale kundekontakt og processer betyder for jeres forretning.

todo todo
Kontakt
  • Adam Osbirk Moe
    Adam Osbirk Moe
    Web & Portal Lead
    +45 52189557