Portaler til selvbetjening

En god selvbetjeningsportal kan øge din forretnings effektivitet mere end noget andet. Når dine kunder selv finder vej gennem flows, og systemet automatisk modtager ordrer, samler data om kunderne og registrerer transaktioner i dine finansielle systemer.

Fordelene ved at etablere digital selvbetjening er næsten så store, at det for mange virksomheder vil være det absolut mest lønsomme, de kan investere i. Gjort rigtigt er det præmie eksemplet på en win-win situation.

  • Din virksomhed er tilgængelig for kunderne døgnet rund, året rundt

  • Din service bliver relevant i den kontekst, kunden er i

  • Du kan målrette tilbud og budskaber til den enkelte kunde baseret f.eks. på CRM data og machine learning

De portaler, Capgemini Sogeti kan udvikle for dig, understøtter personaliseret markedsføring, fordi data fra dine øvrige forretningssystemer bliver brugt til at skræddersy budskaber og tilbud til specifikke segmenter inden for dine målgrupper. Derudover kan vi optimere de administrative processer og forbedre det serviceniveau, dine kunder oplever – bl.a gennem intelligent genbrug af data i selvbetjeningsflow, så den viden der er til stede om brugerne benyttes aktivt, således at dine brugere ikke skal angive informationer, som de ved allerede findes hos dig.

Omni-channel er en selvfølge. Dine kunder vil kunne betjene sig selv på tværs af platforme og uden problemer skifte mellem mobil, tablet og PC undervejs. Processerne og teknologien i løsningerne er vores kernekompetence, og vi samarbejder med førende designbureauer om design og user experience.

todo todo
  • Adam Osbirk Moe
    Adam Osbirk Moe
    Web & Portal Lead
    +45 52189557